Hallå eller

Äntligen lång ledigt och imorgon drar jag till Stockholm. Eller först Gävle för att hälsa på min bror och sedan blir det Stockholm, kan inte bli bättre. Vafan har hänt mer då? Ingenting. Har hunnit göra några arbeten, så nu ligger jag inte lika mycket efter. Känns ganska gött faktiskt!
 
Saknar att spela fotboll, suger att bara titta på träningarna och matcherna. Men snart är det väl min tur, hoppas jag .. Mina fotbollsskor börjar liksom damma igen på hyllan. 
 
Min blogg är egentligen ingen blogg, det är nog mer ett fult randigt papper som kan ligga orört på ett bord någonstans och kanske, men bara kanske någon vill sätta sig ner och kladda något på det. Något som är helt orimligt och tråkigt. Ah, min blogg är fan ett fult och randigt papper. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0