praktik

Efter två och ett halvt år är jag tillbaka på min gamla skola igen. Gamla minnen dyker upp och jag skulle ljuga om jag säger att jag inte saknar det. Saknar personerna man såg varje dag och hur jävla enkelt allting var. Men det tyckte man inte då. En annan konstig grej var att sitta i personalrummet och äta .. det är inte där jag ska sitta! inte enligt mig. Jag ska sitta bland alla andra barn som är 13-15 år. Det är så gammal jag känner mig, inte som 18. Vart tar tiden vägen? Roligt men läskigt på samma gång. Det är i alla fall skönt att vara tillbaka! Dock känns det konstigt att vara den som alla ska lyssna på. Men det har gått bra och det är kul. 
 
Gillar egentligen inte att skriva sånna här inlägg där jag berättar vad jag gjort under dagen. Men sånna här inlägg är väl bra ibland också, antar jag. Det som annars händer idag är att jag ska jobba lite med mitt projektarbete, det går framåt och det går bra. Måste tyvärr köra till Halmstad ikväll för att packa med kläder och andra nödvändiga saker. Ska bo hemma i tre veckor nu, så lite svårt att ha allting i Halmstad. 
 
Fy fan vad tråkigt det här inlägget blev .. men hold on! Ska försöka lägga upp andra roliga grejer ikväll. Peace!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0