Now you understand why Peter Pan didn't want to grow up.

Jag vet att jag bara är 18. Jag vet också att mitt liv knappt börjat. Att jag har hela livet framför mig. Att jag har ett liv som jag kan göra vad jag vill med! Men jag vill inte, inte ännu. Jag har mycket jag vill göra, drömmar som jag vill uppfylla. Men jag är inte redo att göra det ännu, jag vill bli behandlad som en liten snorunge ett tag till. 
Jag vet att i min hjärna snurrar saker som en annan aldrig skulle tänka på. Jag säger saker som en annan aldrig skulle få för sig att säga. För jag är en barnslig liten skit med ett hett temperament, som egentligen inte vet exakt vad jag vill. För jag vill vara ett barn och bli behandlad som ett barn. Bara ett litet tag till, snälla. 
 

Kommentarer
Postat av: JFK

Oj vad jag känner igen mig! Tiden går så sjukt fort, kan inte fatta att jag redan tagit studenten.. Känns som att man nyss började gymnasiet ju :s tycker faktiskt det är lite läskigt!

2012-10-22 @ 04:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0