Det här är jag.

Vem är Sandra Kripe? Jag är en konstig tjej som är 18 år (det kan man inte tro). Går sista året på gymnasiet i Halmstad, JB gymnasiet inriktat fotboll. När jag började denna linjen spelade jag i en klubb, men efter tappat intresse så la jag av och har nu inte tillhört en klubb på ett tag. Men jag har planer på att dra igång igen,  en nystart liksom. 
 
När jag inte sysslar med fotboll eller träning så sitter jag hemma och kollar på One Tree hill. Följt det slaviskt sen det drog igång på teven, även om jag inte förstod allting som sas i serien så har jag ändå fortsatt. One Tree Hill är det bästa som finns, det är en serie, men all inspiration man får där ifrån. OH LORD! Älskar det, punkt slut.
Om jag inte kollar One Tree Hill då? är det fint och bra underlag glider jag runt på min longboard från Madrid, chillar med livet och bara har det allmänt skönt. Är det snö och vinter så åker jag på min snowboard från Burton, det är bland det bästa som finns! Jag är ingen trixare eller hoppare, jag bara glider ner för backen med musik i öronen och njuter av livet. Låter ganska skönt va? 
 
Som person är jag en väldigt glad, sprallig & rolig tjej. Mitt mål varje dag är att få minst två personer att skratta, då vet jag att jag satt ett leende på någon/någras läppar. Men det finns en baksida .. jag har ett jävla temperament! jag kan få sådana damp att jag blir riktigt rädd för mig själv. Men stay cool, det är tur att jag inte tänker filma mig själv när jag visar min sämsta sida. Hahah! En annan sak om mig är att jag ÄLSKAR street/skate kläder. Kläder är det jag lägger mest pengar på, sneakers där inblandat. Vans, det är min största sko kärlek. Ni lär också märka på mina bilder att jag inte är tjejen som glider runt i fina kjolar och blusar. Kan hända någon gång att jag får en flipp och vill klä mig i blus, men det är väl bara bra antar jag. Min klädstil varierar från dag till dag liksom. 
 
Det här var kort (långt) om mig. Hörs snart igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0