Today.

Dåligt med uppdatering, jag vet. 
Idag har jag varit i stan och träffat Mergime. Träffade även på Ebba och hennes mamma, trevligt! Jag och Megge har gått på stan och kollat igenom affärer, snackat och bara haft det allmänt trevligt. Mycket mer än så har jag inte gjort idag, myst i soffan och ätit lite candy. 
Vi har även hunnit med att fira jul, som alltid är lika mysig. Fick min efterlängtade säsong 9 av one tree hill, men jag visste redan om att jag skulle bli ledsen som fan efter att jag kollat sista avsnittet. Förutom min one tree hill box fick jag även en bok av Jonas Gardell - Torka aldrig tårar utan handskar. Även den hade jag önskat mig! Fick även underkläder och andra bra att ha saker. 
De närmsta dagarna ska jag fira min syster dotter och även fira in det nya året med min familj. Inget supande för min del .. som vanligt. haha! 
 
Hoppas allt är bra med er. Peace!
 
Bild från idag. Även en liten sneak-peak på min nya jacka. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0