I mina Dr Martens.

Här sitter jag i mina Dr Martens och lyssnar på Melissa Horn. Lät du henne komma närmre, om jag ska vara specifik. Jag är ganska lång, smal & blond. Jag har inga fräknar och inga typsika blåa ögon, utan jag har gröna. Gröna med lite oranget i. Jag är inte som alla andra, för jag står för vad jag tycker. Jag skäms inte, utan tvärtom. Får jag folk att skratta spelar det ingen roll om jag skämt ut mig. Jag super mig inte heller full varje helg och springer runt på stan och letar killar att ta hem över natten. Det faller mig inte in. Jag gör inte saker för att folk ska tycka om mig, jag är som jag är och folk får ta mig för det.
Jag har en sida som är osäker. Jag tycker inte om att gå i matsalen eller korridorer själv, inte för att jag är rädd att folk ska slå mig eller hugga ner mig. Men för att jag tror att folk tittar på mig för att jag är ful, men egentligen kanske dom tycker jag är söt, väldigt söt till och med. Har jag tur möter jag någon med ett varmt leende.
Jag har aldrig tur med killar. Helt ärligt så har jag världens otur.
Ju äldre jag blivit desto mer har jag insett att allting inte är perfekt. Att man får må dåligt.
Här sitter jag i mina Dr Mrtens och lyssnar på Melissa Horn och har inte en blekaste aning om varför någon skulle vilja läsa det här.  
Jag & en liten favorit. 

Kommentarer
Postat av: erica

<3<3<3<3<3

2013-01-02 @ 15:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0